Rólunk

A több évtizedes megoldás

Társaságunkat olyan alapítók hozták létre, akik ötvözték a számítástechnikai programozás, a hatékony adatbázis-szerkesztés, a számvitel és a vállalatirányítás területét. Büszkék vagyunk arra, hogy ez az innovatív szellem nálunk végig megmaradt.
Tevékenységünket a számviteli és adózási jogszabályok nyújtotta kötöttség, az ugyanezek nyújtotta lehetőség valamint a vállalkozások számára oly fontos gyakorlatiasság harmonikus kapcsolata jellemzi. Ügyfeleink nem csak arról kapnak tőlünk tájékoztatást, hogy elképzelésük miképp valósítható meg, hanem arról is, hogy milyen más lehetőségek állnak fenn. Szeretünk partnereinkkel együtt gondolkodni, dolgozni és innovatív, hatékony megoldásokat találni.
Hiszünk a közös együttműködésben - a több évtizedes megoldások csak így születhetnek.
T&P ball
Podhorszki László
ügyvezető

Jó tudni

Minden szellemi munka alapja a szükséges munkaidő, aminek értékét a szükséges munkaidő mennyisége és egységára jelenti.

Más egy tanácsadói szolgáltatás értéke, ha utólag kell helyzeteken módosítani és más, ha van lehetőség az építkezésre. Ugyan mindkettő ugyanazt a megoldást hozza, de az előbbi több munkaórát és így magasabb szolgáltatási díjat jelent, az utóbbi pedig kevesebbet. Forduljunk időben tanácsadóhoz!

A szükséges munkaidő egységára is fontos: Egy feladat elvégezhető magas szakértelemmel rendelkező könyvelővel, könyvvizsgálóval, de ha van lehetőség építkezésre, akkor rendszerek kialakításával a feladat elvégzése ugyanolyan minőségben kisebb egységárral rendelkező szolgáltatással is tökéletesen elvégezhető. Gondolkozzunk előre!

Érdemes fontossági sorrendet is kialakítani, hogy mit szeretnénk a tanácsadótól és melyek azok a szolgáltatások, melyekre esetleg később lehet csak szükség. Nagyon hasznos egy profit center rendszer kialakítása, de ha a raktárnyilvántartásunk kihívásokkal küszködik, a profit center egy későbbi lépés is lehet. Egyeztessük elképzeléseinket szakértővel!

Árajánlathoz általánosságban

Az árajánlat kérésének űrlapja korlátozott adattartalmú, így előfordulhat egy előzetes egyeztetés is. A cél annak pontos felmérése, hogy milyen feladatokra van szükség, azok milyen erőforrásokkal végezhetők el és milyen határidő mellett.

Minden árajánlat a benne feltüntetett határidőig érvényes. Árajánlatunk írásos elfogadása alapján részletes szerződés készül, ahol pontosításra kerül, mi a felek feladatai, mik a határidők és miképp történik majd a felek között a kommunikáció. Nincs kisbetűs rész.

Nehéz kőbe vésett pontokkal bemutatni a szolgáltatásunkat – a feladat sikeres megoldása érdekében a szükséges lépések feladatonként eltérnek:

  • Elektronikus irodát működtetünk , ami gyors elektronikus adatcserén, egyeztetett videokonferencián és jelentős vállalkozói támogatáson alapul, de ha az ügyfél a klasszikus irodát részesítené előnyben, akkor arra fogunk szerződni.
  • Alapvetően saját vállalatirányítási rendszerünkkel oldunk meg minden feladatot, de ha az ügyfél a saját rendszerével kéri a szolgáltatást, akkor a hozzáférés biztosításával azt is vállalni tudjuk.
  • Támogatásunk során a bizonylatokat a partnertől kapjuk és nem veszünk részt azok napi keletkeztetésében, de ha a megoldás során ilyen, bizonylatot keletkeztető szolgáltatásra is szükség lenne, egyeztesse velünk elképzeléseit!

Könyvelő és adótanácsadó Budapest, Dunaharaszti